DaL3e7

Members
  • Content count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About DaL3e7

  • Rank
    SCRiPT KiDDie
  • Birthday 10/08/1982
  1. FOR THE LOVE OF GOD STOP USING QUOTE, THERES NOTHING MORE ANNOYING THEN READING THROUGH A POST WITH QUOTES TO SHIT PEOPLE SAID TWO REPLIES UP! IM NOT RETARDED! I KNOW WHO/WHAT/WHY YOUR REPLYING FOR FUCKS SAKE JUST SAY YOU PIECE AND STFU STOP QUOTING!
  2. do you want to play with other people or a specific person ? for any/everyone try KAI Xlink there are other types of tunneling warez for just you and your friend(s), openvpn, other opesource things like xbconnect but personaly i'll stick with kaid(xlink) http://www.teamxlink.co.uk/ ones i dont like are xbconnect, hamachi
  3. i thought i'd share this with the world cause i think its neato and might help someone figure out usage tips it works great for me cause i have an auto wireless init that finds any open AP and connects to it i put this in my /etc/X11/xinit/xinxitrc echo "`host $HOSTNAME | awk '{ print $4 }'`/24" > nmnet |nmap -sP `cat nmnet ` |grep Host | festival --tts heres a short breakdown i needed my current dhcp ip so... Ace ace # host $HOSTNAME Ace.lan has address 10.1.2.245 Ace ace # but i just want the ip... use awk! then echo'd /24 for the end of it cause im using nmap -sP <ping sweep> wrote that output to a tmplogfile > nmnet etc etc get the picture? and in the end festival text to speech tells me the nmap results
  4. heh chips moar called em chips... HES A BRIT!
  5. yup mason area though it'd be impossible to get enough people for a meeting but i've been trying to get some of my real life freinds to get together somewhere somewhat quiet were we could setup laptops and talk mass computer crap its piss poor weather i stopped going to the cincinnati 2600 cause driving downtown once a month was once a month too many fuck downtown cinci im still thinking of areas to stake out, its not easy
  6. yeah if you didnt know now you do, its pretty sweet check her out
  7. ROFL holy fuck , all those years of counter strike will payoff i can take a whole swat team with just my knife too
  8. last i checked the ipod cant do that its a hardware constraint simple device driver is all you need eh? if its not too late make your own fricken device LED sign or maybe a computer controlled switch for crap like lights etc, via serial/parallel port simple enough to build and program, heh looking at the post date i bet you already did it got any feedback? thats sorta why forums suck could take awhile for any1 to find/post sorta reminds me of a time in class when we built balsa bridges , everyone else in the class went for over extravagant designs while i settled for a simplest truss type bridge, well in the long run my design supported the best weight ratio bridge weight/load weight , another funny story is one kid made a bridge only to put both sides together and see that they were fucked, whats it called when you fold a shape in half and it matches? im retarded symmetric thats it /|\ / | \ ---------
  9. i went, saw the XO laptop and the sun booth was neat they had a 8 core sun server with what was it? 60GB of ram i nearly shat myself, lots of really neat stuff was going down but i left early
  10. STOP USING SCUMSOFT WINBLOWS and more paranoia to think about... BIOS VIRII quickly nuke your drives then your bios douse in bleach and alcohol then add antifreeze and drink
  11. http://gentoo-wiki.com/TIP_Dual-Homed_Gentoo_Server might help
  12. Oh there us a best distro and the name of the king distro is GENTOO!!!! unless the machine is a piece of crap that takes forever to compile siple apps then i'd spring for any os that uses precompiled bins
  13. i got a craptop like yours too! mines a 410c i use it as a dumb ssh terminal running netbsd , sucker was nbever net connected till i got ahold of it
  14. yeah u should read/think multiple times and only act once, save you time and annoying failed attempts i used dd-wrt for a bit but i mutch rather like the configurability of openwrt whiterussian, good luck with that v6 i've read they are a pain in the ass hence why i begged my mom for a Wrt54GL yup that L means its Linux/3rd party firmware capable no bs
  15. lucky me i have a Wrt54GL and a Wrt54GS using openwrt firmware... i can tcpdump from inside the router and listen on all interfaces not to mention neat other tools i installed like snort and dsniff grab one of these routers there relatively cheap and fun to hack