Jump to content


Community Status Updates


Photo

tekio

Mixed opinions about Seattle's draft pick. Yes. the guy did beat his gf. But should we give a chance? Do we want him with no future? Or the chance to do something in life?
Yesterday, 03:39 PM
Photo

tekio

That moment of holding your breath when you try to "activate" Windows. :-)
Apr 29 2015 01:29 PM
Photo

tekio

This is the way I scowl when I'm watching pr0n and Comcast decided to put me on a new Subnet. Can't they do this when people are not up at 2:00AM getting of on Internet pr0n? How would they feel if I took their girlfriend away right as they were getting off? Well... back to work I guess.
Apr 28 2015 03:03 AM
Photo

tekio

Crap! I hate apartment living. Especially getting woke at 6:30AM on a Saturday morning. But it always helps when the bass from the stereo in your bedroom is louder than that neighbors'. >:)
Apr 25 2015 09:23 AM
Photo

tekio

With my trusty Galaxy II half dead, decided to splurge on a Sony Xperia Z3 Compact. Hopefully this will last a few years (3 -4). I must say, Android Lollipop is pretty darn nifty vs. JellyBean.
Apr 24 2015 06:05 PM
Photo

tekio

Went to an US Air-force museum and saw the coolest piece, most ahead of its time technology ever! A real-live SR-71 Blackbird. Considering only 32 were ever made, and about 13 were lost "in duty", it was pretty damn cool to see up close! :-)
Apr 21 2015 10:44 AM
  • scratchytcarrier's Photo
    scratchytcarrier
    Is this the Smithsonian museum with the IMAX theatre in it?

    God, I haven't been there in 20 years.
    Apr 22 2015 11:00 AM
  • tekio's Photo
    tekio
    No, it wasn't. But it was pretty cool. Would love to go to the Smithsonian, though.
    Apr 22 2015 05:34 PM
Photo

tekio

New Mac and back to work. I definitely would recommend Linux over any o/s for those who want to get into security or anything computer science related. I'm now pretty convinced OS/X is a great operating system for web developers. :-)
Apr 02 2015 04:57 PM
  • tekio's Photo
    tekio
    *as in studying Computer Science*

    Apr 02 2015 05:01 PM
Photo

tekio

The most difficult part of reformation is the urge of low-hanging fruit. :-(
Mar 28 2015 02:37 AM
Photo

tekio

Funny that Apple is making pressure sensative touchpads and Windows manufactureers are still having trouble making a trackpad that even works. Things that make you go hhhmmmmm.
Mar 12 2015 02:25 PM
  • tekio's Photo
    tekio
    If you want to get anal: you said "make". I said Apple trackpad -vs- a non-apple product. You really think a guy making .30 designed, engineered, and refined them at Foxconn? ;-/
    Mar 13 2015 01:43 AM
  • scratchytcarrier's Photo
    scratchytcarrier
    Dude... get a grip. It's just zeroes and ones.
    Mar 13 2015 09:29 AM
  • tekio's Photo
    tekio
    I'm just replying to your comments. LoL

    You too, then. ;-)
    Mar 16 2015 08:28 PM
Photo

tekio

Spent the last hour and counting trying to download Cain & Abel. When I turn Windwos Defender off, that means I don't want it blocking crap!
Mar 10 2015 01:41 PM
Photo

tekio

Who the crap ships notebooks with a synaptics touch pad, using generic Microsoft drivers! Oh... Dell does. WTF?
Mar 06 2015 12:06 PM
  • scratchytcarrier's Photo
    scratchytcarrier
    It's Dell. Surprise surprise.
    Mar 06 2015 09:10 PM
  • tekio's Photo
    tekio
    Nope. The XPS 13 is really nice. However, not trackpad driver is like buying a car with a flawed wheel. No matter how bad-ass it is, one cannot drive it to work if the wheel is square. LoL
    Mar 08 2015 10:32 AM
Photo

tekio

I love it when my computer calls me Batman! Go, go Cortana and Windows 10!
Mar 04 2015 04:00 PM
Photo

tekio

Really liking Brackets code editor (www.brackets.io). I'm sure in a less than a year it will put in "the cloud" and do everything under the sun except be a nice clean, efficient code editor - losing its focus. But for right now, it's pretty damn nice, IMO.
Mar 03 2015 04:46 AM
  • scratchytcarrier's Photo
    scratchytcarrier
    "do everything under the sun except be a nice clean, efficient code editor - losing its focus."

    Yeah, just what this world needs, another implementation of EMACS. Talk about reinventing fire!
    Mar 03 2015 12:32 PM
Photo

tekio

Driving 50 miles to see Blackhat the day after tomorrow. Expecting to be disappointed, but we'll see. :-)
Feb 17 2015 09:38 PM
Photo

tekio

Gotta love Michael Moore. I think I'm gonna become a millionaire hypocrite by producing documentaries talking about hypocritical the wealthy elite are. Why are sheeple so easily led by Liberals?
Feb 12 2015 05:50 AM
  • scratchytcarrier's Photo
    scratchytcarrier
    Why have your commentaries been getting so unpleasantly political lately? (That's what ham radio is for.) I thought the whole purpose of this site was to UNITE hackers, not DIVIDE them.
    Feb 15 2015 12:19 AM
  • tekio's Photo
    tekio
    Not trying to divide. Sorry. Like I said, I'm the forum asshole. Working on that, but I'm a hoot when I'm drunk. :-)
    Feb 15 2015 03:28 AM
  • tekio's Photo
    tekio
    BTW - You're not the first nor the last that doesn't like what myself or others post on the Interwebz. But that's what I love about freedom of opinion. :-)
    Feb 15 2015 03:29 AM

BinRev is hosted by the great people at Lunarpages!